Σε μιά σοβαρή καταγγελία σχετικά με τη λειτουργία των τρένων στη γραμμή Αθήνα-
Θεσσαλονίκη προχώρησε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστας Γενηδούνιας
«δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν, αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως»
Στην Ελλάδα του 2023 και να δουλεύουν χειροκίνητα στις Σιδηροδρομικές Γραμμές και στο κέντρο ελέγχου εκεί όπου βρισκόταν ο σταθμάρχης.
Όταν μια απλή παραγγελία φαγητού κάνεις και βλέπεις σε πραγματικό χρόνο που βρίσκεται η παραγγελία.
Να χαίρεστε κυβέρνηση των αχ-ρίστων την ψηφοποιησή σας !!!!!!
Διατυμπανίζατε συνέχεια ψηφιοποιημένη ταυτότητα ,ψηφιοποιημένο πιστοποιητικό όλα ψηφιοποιημένα για να ελέγχετε τους πολίτες.
Αυτό που έπρεπε να κάνετε για την ασφάλεια του πολίτη ανύπαρκτο.
Ο ΟΣΕ ιδρύθηκε με το ΦΕΚ 192/Α/1970 με διάρκεια λειτουργίας 50 έτη με σκοπό την οργάνωση ,εκμετάλλευση και ανάπτυξη των δια σιδηροδρόμων μεταφορών
Το μετοχικό του κεφάλαιο ανέρχεται από το ενεργητικό της εταιρείας ΣΕΚ
<<Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους>> και με συμμετοχή του ελληνικού δημοσίου 5.000.000.000 (5 δις) δραχμές
Με το φεκ 155/Α/1971 κυρώνεται σύμβαση μεταξύ του Ελληνικής Κυβερνήσεώς και της Γαλλικής εταιρείας μελετών και κατασκευών Σιδηροδρομικών έργων“sofrerail” προκειμένου να γίνουν μελέτες για ανασυγκρότηση των Γραμμών Αθήνας -Θεσσαλονίκης και επέκταση αυτής στα σύνορα της Ελλάδος ,την ανασυγκρότηση της γραμμής δικτύου Πελοποννήσου αλλά και όλων των δικτύων γραμμών αστικών κέντρων .
Από την σύμβαση αυτή ζητάτε από τον σύμβουλο της εταιρείας “sofrerail” όλες οι μελέτες να είναι συντεταγμένες κατά τρόπο αποδεκτό υπό της εδρεύουσης εις Ουάσιγκτον ΗΠΑ. Διεθνής Τράπεζας Ανασυγκροτήσεως και Αναπτύξεως (dird).
ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΜΙΑ ΕΞ ΑΥΤΩΝ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Η ΟΠΟΙΑ ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ ΓΙΑ 45.000.000 ΕΥΡΩ.
Να θυμηθούμε ότι το 100% των μετοχών της τραινοσε πέρασε στα χέρια της ιταλικής εταιρείας τον Σεπτέμβριο του 2017 μόλις για 45 εκ. ευρώ επιφέροντας τεραστία ζημία στα δημόσια ταμεία αν σκεφτούμε ΠΩΣ ΠΡΩΤΟΝ μόνο τα ακίνητα που ανήκουν στο δίκτυο σιδηροδρόμων κοστίζουν περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ και ΔΕΥΤΕΡΟΝ πως οι διάφορες κρατικές επιδοτήσεις στοίχισαν μέχρι το 2017 στον Έλληνα φορολογούμενο 750 εκατ. Ευρώ.
Επιπλέον η περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταγράφει μια ακόμα παγκόσμια πρωτοπορία στα χρονικά εφόσον με Κοινή Υπουργική Απόφαση μεταξύ του Υπουργείου Οικονομικών και Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τον Σεπτέμβριο του 2017 αποφασίστηκε η διαγραφή των χρεών της Εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνολικού ποσού εξακοσίων ενενήντα δύο εκατομμυρίων εκατόν εξήντα μίας χιλιάδων οκτακοσίων εννέα ευρώ και είκοσι επτά λεπτών (692.161.809,27 €).
Μπορεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ιδιωτικοποιήθηκε, περνώντας σε ιταλικά χέρια, όμως, σήμερα θα εξακολουθήσει να ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ από το… ελληνικός κράτος. Γεγονός που κάνει περήφανη τη Νέα Δημοκρατία η οποία με την νέα συμφωνία της 14 ης Απριλίου για τα επόμενα 15 χρόνια δεσμεύει το Ελληνικό Κράτος να επιδοτεί την ιδιωτική εταιρεία με 50 εκατομμύρια ετησίως προκειμένου η Ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κάνει την δουλειά της δηλαδή να καλύψει τις απαιτούμενες υπηρεσίες επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
Η δημόσια εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. , η οποία ιδρύθηκε στις 19.12.2005, ήταν κατά τη σύστασή της 100% θυγατρική της ΟΣΕ Α.Ε.
Από 1.1.2007, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαχωρισμού καταστημάτων και τη μεταβίβασή της από τη μητρική εταιρεία ΟΣΕ Α.Ε., η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανέλαβε τη λειτουργία και αξιοποίηση όλων των μεταφορών (επιβατικών, εμπορευματικών κ.λπ.) . Έκτοτε λειτουργεί ως μια πλήρως ανεξάρτητη εταιρεία με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κοινοτικής νομοθεσίας.
Στις 18 Ιανουαρίου 2017 υπεγράφη, από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group (FSI), η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε στην FSI, έναντι συνολικού τιμήματος ευρώ 45 εκατ. ευρώ. Στις 14 Σεπτεμβρίου 2017 ολοκληρώθηκε η πώληση και μεταβίβαση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην FSI και εντάχθηκε στον ιταλικό όμιλο.
Η εταιρεία, πλέον υπό την επωνυμία HELLENIC TRAIN, διοικείται από πενταμελές Διοικητικό Συμβούλιο.
O όμιλος FSI αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη και δραστηριοποιείται ήδη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και τη Βρετανία. Ο όμιλος FSI απασχολεί πάνω από 75.000 εργαζόμενους. Σε ετήσια βάση εξυπηρετούνται 830 εκ. επιβάτες και μεταφέρονται 50 εκ. τόνοι εμπορευμάτων.
Η HELLENIC TRAIN είναι ο βασικός πάροχος (μέχρι και σήμερα ο μοναδικός) σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων. Η Εταιρεία παρέχει τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες χρησιμοποιώντας το δίκτυο και την εν γένει σιδηροδρομική υποδομή η οποία ανήκει στον ΟΣΕ (καταβάλλοντας τα αντίστοιχα τέλη πρόσβασης δικτύου).
«Το μόνο που μπορώ να πω είναι καλή τύχη»: Πώς τα τρένα που καταργήθηκαν από την Ελβετία επιστρέφουν στην Ελλάδα γράφει μεταξύ άλλων η Investigate Europe
Πριν από είκοσι χρόνια, ο ελβετικός Τύπος ονόμασε το τρένο ETR 470 — που εξυπηρετούσε τη διαδρομή Μιλάνο-Ελβετία — «Pannenzug», που σημαίνει «τραίνο βλάβης». Εν τω μεταξύ, ο ιστότοπος που κατέγραψε τα προβλήματά του ονομάστηκε CessoAlpino, που σημαίνει (σε κομψή μετάφραση) «Αλπική τουαλέτα». Δύο πρώην αξιωματούχοι εξοικειωμένοι με αυτό το τρένο, με τους οποίους επικοινώνησε η Investigate Europe και η Reporters United, δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι τα πέντε εναπομείναντα ETR 470 που δεν στάλθηκαν στο διαλυτήριο διαφημίζονται τώρα ως το μέλλον της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αθήνας-Θεσσαλονίκης. πιο σημαντική διαδρομή στη μεσογειακή χώρα.
Παραμελημένο δίκτυο
Υπάρχουν περισσότερα. Ο καθηγητής μηχανικής μεταφορών του Πολυτεχνείου του Τορίνο και συγγραφέας μελετών για τα ανακλινόμενα τρένα, Bruno Dalla Chiara, εξήγησε στην IE ότι αυτά τα τρένα απαιτούν εξαιρετική συντήρηση σιδηροτροχιάς, διαφορετικά ερμηνεύουν το ανομοιόμορφο ύψος των σιδηροτροχιών ως είσοδο σε καμπύλη, ενεργοποιώντας τον μηχανισμό κλίσης, παρόλο που η το τρένο ταξιδεύει σε ευθεία γραμμή. Επίσης, το μεγάλο τους πλεονέκτημα – η ικανότητά τους για γρήγορη επιτάχυνση, αυξάνει τον κίνδυνο απώλειας πρόσφυσης. «Η καλή συντήρηση της πίστας είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Εάν στείλετε ένα κεκλιμένο τρένο σε μια γραμμή που δεν συντηρείται καλά, θα έχετε πρόβλημα», επεσήμανε η Ντάλα Κιάρα στο Investigate Europe. Όμως, στην Ελλάδα, μεγάλες περικοπές με εντολή των πιστωτών άφησαν τον νέο ΟΣΕ (διαχειριστής δικτύου), με 800 υπαλλήλους, μια αναλογία εργαζομένων προς χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών που είναι μικρότερη από το μισό του ευρωπαϊκού μέσου όρου.
Σήμερα, ο νέος ΟΣΕ (δίκτυο) και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (λειτουργία και συντήρηση τρένων) απασχολούν περίπου 2.000 άτομα συνολικά. Πολλοί ηλικιωμένοι εργαζόμενοι συνταξιοδοτήθηκαν χωρίς να έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε με σκληρό τρόπο με μια νεότερη γενιά σιδηροδρομικού προσωπικού. Αυτό το εργατικό δυναμικό παλεύει να καλύψει τις πιο βασικές ανάγκες, όπως ήταν οδυνηρά εμφανές κατά τη διάρκεια του κρυολογήματος της 24ης Ιανουαρίου, όταν, για πρώτη φορά στη μνήμη, δύο τρένα υπεραστικών ήταν καθηλωμένα στο χιόνι για πολλές ώρες, στην κύρια και πιο σύγχρονη γραμμή τη χώρα, μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Και σε αυτό το σημείο, η Ferrovie dello Stato θεωρεί ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για την ανάπτυξη του ETR 470: «Όσον αφορά τις σιδηροδρομικές υποδομές, δεν υπάρχουν ιδιαίτεροι περιορισμοί», δήλωσε ο εκπρόσωπος Carlo Valentino.
Στις 15 Φεβρουαρίου η ΕΕ παρέπεμψε την Ελλάδα για επικίνδυνο σιδηροδρομικό δίκτυο
Εκτός από τους σιδηροδρομικούς που είχαν προειδοποιήσει με όλους τους τρόπους για την επικινδυνότητα του σιδηροδρομικού δικτύου της Ελλάδας, μόλις στις 15 Φεβρουαρίου του 2023, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε την παραπομπή της Ελλάδας στο Δικαστήριο της Ε.Ε. γιατί η χώρα μας υπό την κυβέρνηση Μητσοτάκη εξακολουθεί να παραβιάζει την Οδηγία η οποια έθετε στο επίκεντρο τις υποδομές, την τελεματική που δεν λειτουργεί, τις ταχύτητες της γραμμής, την αποφυγή να κινούνται πάνω σε μία γραμμή δύο τρένα από διαφορετικές κατευθύνσεις.
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση της Κομισιόν της 15ης Φεβρουαρίου
Σήμερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Ελλάδα στο Δικαστήριο επειδή δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις που υπέχει δυνάμει της οδηγίας για τη δημιουργία ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου (2012/34/ΕΕ).
Η οδηγία διευκρινίζει ότι τα κράτη μέλη έπρεπε να εξασφαλίσουν τη σύναψη συμβατικής συμφωνίας μεταξύ της εθνικής αρμόδιας αρχής και του διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής το αργότερο έως τις 16 Ιουνίου 2015 και τη δημοσίευσή της εντός ενός μηνός.
Η σύναψη και δημοσίευση της εν λόγω συμφωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη διαφάνεια των επικείμενων έργων στο δίκτυο σιδηροδρομικής υποδομής. Η συμφωνία αυτή θα πρέπει να περιέχει ουσιαστικές διατάξεις, όπως αναφορικά με το ύψος των κονδυλίων που διατίθενται για τις υπηρεσίες υποδομής, καθώς και στόχους επιδόσεων προσανατολισμένους στους χρήστες (για παράδειγμα, ταχύτητα γραμμής, ικανοποίηση πελατών ή προστασία του περιβάλλοντος).
Παρά τις ανταλλαγές επιστολών μεταξύ της Επιτροπής και της Ελλάδας, οι εθνικές αρχές εξακολουθούν να μην έχουν υπογράψει και δημοσιεύσει τη συμβατική συμφωνία με τον ελληνικό οργανισμό διαχείρισης της σιδηροδρομικής υποδομής, τον ΟΣΕ.
Η Επιτροπή κίνησε διαδικασία επί παραβάσει κατά της Ελλάδας τον Δεκέμβριο του 2020 και απέστειλε αιτιολογημένη γνώμη τον Δεκέμβριο του 2021. Δεδομένου ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να παραβιάζει την οδηγία, η Επιτροπή αποφάσισε τώρα να παραπέμψει την υπόθεση στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ιστορικό
Η υποχρέωση σύναψης και δημοσίευσης συμβατικών συμφωνιών μεταξύ εθνικών αρμόδιων αρχών και διαχειριστών σιδηροδρομικής υποδομής αποτελεί σημαντικό στοιχείο της οδηγίας για τον ενιαίο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χώρο. Οι συμφωνίες αυτές περιλαμβάνουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του κράτους μέλους και του διαχειριστή ή των διαχειριστών υποδομής.
Καλύπτουν όλες τις πτυχές διαχείρισης της υποδομής, τις οικονομικές υποχρεώσεις του κράτους μέλους, τις απαιτήσεις αποδοτικότητας για τον διαχειριστή υποδομής, τις υποχρεώσεις υποβολής αναφορών και τους κανόνες για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης και σοβαρών διαταραχών σε λειτουργίες. Περιλαμβάνουν επίσης διορθωτικά μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται σε περίπτωση που ένα από τα μέρη παραβαίνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις ή, σε εξαιρετικές περιστάσεις, σε περίπτωση που επηρεάζεται η διαθεσιμότητα δημόσιας χρηματοδότησης. Οι συμφωνίες περιλαμβάνουν ένα πενταετές χρηματοδοτικό πλαίσιο για την κατασκευή, την αναβάθμιση και τη συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής, το οποίο καθιστά προβλέψιμη τη δημόσια χρηματοδότηση.
Διαγραφήκε το σύνολο των ανείσπρακτων βεβαιωμένων οφειλών από καταπτώσεις δανείων της ΟΣΕ ΑΕ με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου.
Διαγράφονται βεβαιωμένες οφειλές της ΟΣΕ ΑΕ έναντι του Ελληνικού Δημοσίου, που προέρχονται από καταπτώσεις δανείων εγγυημένων από το Ελληνικό Δημόσιο, συνολικού ύψους €10.412.706.417,39 (ευρώ δέκα δισεκατομμύρια τετρακόσια δώδεκα εκατομμύρια επτακόσιες έξι χιλιάδες τετρακόσια δέκα επτά ευρώ και τριάντα εννέα λεπτά).
Οι Ελληνές πολίτες έχουν χρυσοπληρώσει την ΟΣΕ και το Ελληνικό Δημόσιο τους σκοτώνει!!!!!!
Οταν οι νέοι επιστήμονες με μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών ντελιβερίζουν πίτσες..Υπουργός Υγείας διορίζεται ένας αποτυχημένος δικηγόρος της πλάκας…..Υπουργός Ανάπτυξης ένας ηλίθιος τηλεβιβλιοπώλης..Επικεφαλής Πολιτικής Προστασίας άσχετοι επαγγελματίες μιζαδόροι..Διοικητές στα νοσοκομεία λουκουματζούδες και λαστιχάδες..ανίκανοι κηφήνες κομματόσκυλοι στο Δημόσιο ΔΕΚΟ και τράπεζες..ξοδεύουμε δημόσιο χρήμα σε λαδώματα των ΜΜΕ και πληρωμή Γενικών Διευθυντών ΔΕΚΟ και λοιπών Δημοσίων υπηρεσιών με υπέρογκα ποσά..ε τότε πυκνά συχνά θα έχουμε και τέτοιου είδους δυστυχήματα.
Όπως στην τραγωδία στο μάτι χάθηκαν 114 ψυχές και έφταιγε ο καιρός και όχι οι πολιτικά υπεύθυνοι.
Όπως στην πλημμύρα της Μάνδρας έφταιγε πάλι ο καιρός και όχι οι πολιτικά υπεύθυνοι.
Όπως η τραγωδία στην Εύβοια έφταιγε πάλι ο καιρός και όχι οι πολιτικά υπεύθυνοι.
Σήμερα ποιός φταίει ο σταθμάρχης? Δεν σας βοηθάει ο καιρός ετσι λαμόγια;
Τελικά σε αυτήν την χώρα των πολιτικά τεμπέληδων και ανεύθυνων φταίει κανείς;
Τα θερμά μου συλληπητήρια σε όλες τις οικογένειες που αυτήν την στιγμή περνούν δύσκολες στιγμές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου